úterý 8. září 2009

Dovolená na Hvaru, nááádhera

Tak jsme zpátky doma. Na Hvaru bylo nádherně, vůbec se mi nechtělo domů. Odpočívali jsme, čachali se, slunili a čerpali energii, trochu výletili. Cesta byla docela náročná, já jsem po příjezdu byla vyřízená, ale Štěpán to snášel docela dobře.
Místo bylo nádherné, žádné davy ani velké hotely, klídek...prostě ráj.
Částečně jsme vařili, částečně chodili do restaurace, pak když přijeli ostatní tak proběhlo několik společných večeří. Pro vaření jsme nakupovali ve Starim Gradu na trhu zeleninu a ryby, po cestě víno...pak stačilo rybu nakořenit, nasolit, šoupnout do truby a čekat až se upeče.
Nejčastěji jsme chodili na nejbližší pláž, což mohlo být tak 700 m od našeho ubytování. Štěpán se vždycky děně coural a vymýšlel blbosti, pak se chtěl nosit.
Na oběd jsme bývali doma a pak spali, večer pak znovu na pláž.
Jednou jsme byli v hlavím městě Hvaru Hvar. Jeden den ke konci jsme jeli až na úplně druhou stranu ostrova.
Fajn byl výlet v nafukovacím člunu Pana Hlavy, Štěpán z toho byl naprosto nadšený. Šplouchalo to a cákalo a Pitán se mohl uchechtat.
Dobré bylo jeden večer v restauraci, kde polská holčička dostala od barmana bonbón. Štěpán asi půl hodiny na to donesl plné hrsti se slovy "Bombony" ani to nemohl pobrat.
Odjíždět se mi vůůůbec nechtělo, chtěla jsem si koupit rybářskou lod´a zůstat tam....

























Žádné komentáře:

Okomentovat